- This topic has 9 replies, 6 voices, and was last updated 1 year, 6 months ago by
Sebastian.
Author | Posts |
---|---|
Bill_Harley
January 13, 2021 at 8:35 pm
|
Depois da ultima atualização,já instalei de duas formas, e quando eu entro no microthemer ele fica carregando infinitamente e só aparece menu de ferramentas porem a pagina não para de carregar e quando eu ativo o plugin ele exibe a seguinte mensagem “O plugin gerou 269 caracteres de saída inesperada durante a ativação. Se você notar mensagens de “cabeçalhos já enviados”, problemas com feeds ou outros problemas, tente desativar ou remover este plugin.” |
Sebastian
January 14, 2021 at 1:38 pm
|
Hey Bill, Sorry for the trouble. Would you mind sending me access details for one of the affected sites via our secure contact form so I can troubleshoot this for you? Thanks, |
HermanRenan
January 23, 2021 at 7:36 pm
|
Hi, i have the same issue… |
Sebastian
January 24, 2021 at 8:43 am
|
Hey Herman, So far I haven’t been given access to a site with this problem. If you wouldn’t mind sending me access details for your site via our secure contact form I will roll out a fix ASAP. Many thanks, |
dalua123
April 11, 2021 at 3:19 pm
|
Abra o painel do WordPress > posicione o mouse em cima do MICROTHEMER > selecione PREFERÊNCIAS do próprio plugin MICROTHEMER> vá até COMPATIBILITY > se LOAD A LEGACY VERSION OF JQUERY estiver no NÃO mude para SIM > clique em SALVAR PREFERÊNCIAS. |
Sebastian
April 12, 2021 at 9:23 am
|
Thanks for the Portuguese translation @dalua123 🙂 |
Brurara
April 23, 2021 at 2:30 am
|
@dalua123 muito obrigado |
Wolar
July 2, 2021 at 1:35 am
|
Você salvou a minha vida @dalua123 Obrigado!! |
dalua123
July 8, 2021 at 12:03 am
|
@Wolar de nada |
Sebastian
September 15, 2021 at 11:17 am
|
(português) Atualizar – isso foi corrigido corretamente sem a necessidade de habilitar uma versão legada do jQuery – basta atualizar o Microthemer para a versão 6.3.7.8 — (English) Update – this has been fixed properly without the need to enable a legacy version of jQuery – simply update Microthemer to version 6.3.7.8 Thanks, |